29 sie 2016

Nowy post: Historie



— To absurdalne! — Cedric wyglądał na rozzłoszczonego. — A jak ona oszaleje?!
 — To będę oszalała — warknęłam. — Panikujesz bardziej niż ja! Co ci tak zależy?! Przecież niedawno się poznaliśmy!
 Cedric otworzył usta, ale zaraz je zamknął.
 — Jesteśmy drużyną — wydukał w końcu. — Drużyna o siebie dba.
 — Tu chyba chodzi o coś więcej niż drużynę — zachichotała Alicja.
 Posłałam jej morderczej spojrzenie i zwróciłam się do smoka:
 — Dam radę. Zaczynamy!
 Smoczy Król odwinął ogon, ukazując zawiniętą w niego szkatułkę. Przesunął ją w moją stronę. Otworzyłam ją drżącymi rękami. W środku była kula. Jednak po dokładnym przyjrzeniu się, zauważyłam, że kula składa się z malutkich trójkątów. Misterna robota.
 — Gotowa?
 — Gotowa.
 Wyciągnęłam rękę i dotknęłam kuli.

Autor: Susan Kelley & Alicja Sims
Kategoria: Dary Anioła, Jak wytresować smoka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz