23 sie 2016

Nowy post: Our Destiny

http://nasze-przeznaczenie.blogspot.com/

ROZDZIAŁ 18

- Po co ja w ogóle się tym wszystkim tak przejmuje, co? – zapytałam powietrze, bo przecież i tak nikt by mi nie odpowiedział, bo w domu byłam tylko ja. Wiedziałam, że rozmowa sama ze sobą to pierwszy objaw do schizofrenii, ale przynajmniej nie musiałam się przejmować tym, że ktoś mnie usłyszy.
Bo się zakochałaś.
- Jeszcze czego – zamknęłam laptopa i założyłam ręce na klatce piersiowej. – Wcale się nie zakochałam, bo to nie miałoby sensu. I byłoby kompletnie nie logiczne. I zupełnie nie w moim stylu.
A jednak to prawda.
Wywróciłam oczami, a potem schowałam twarz w dłonie. Wcale się nie zakochałam. Wcale się nie zakochałam w Thomasie Sangsterze. W ogóle mi na nim nie zależy.
Kategoria: Thomas Sangster
Autor: Elliaze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz