6 paź 2016

Nowy post: The Story Of New Generation



Usłyszałem rozpaczliwy wrzask Luke'a. Chłopak wyciągnął miecz i pobiegł w stronę potwora.
 — Puść ją, paskudo! — krzyknął, machając bronią.
 Olbrzym znowu się zaśmiał.
 — Co mi zrobisz swoją wykałaczką, Luke'u Jacksonie? — wysyczał. — Nie uratujesz swojej dziewczyny. Jesteś za słaby. Twój przyjaciel też długo nie pociągnie. Siostry są na niemożliwej misji, a matka rozważa samobójstwo. O ojcu nie wspominając. Nie masz już nikogo...
 Luke opuścił miecz.
 — Nie słuchaj go! — ryknąłem. — Luke, on kłamie!
 Chłopak odwrócił się. Miał łzy w oczach. To wszystko go przytłoczyło. Była za młody na taką misję. Miałem go chronić. Jego i Esperanzę. Zawiodłem. Teraz wszyscy zginiemy.

Kategoria: Percy Jackson
Autor: Susan Kelley

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz